جنگ نرم و فناوری

پیام های کوتاه
  • ۱۴ دی ۹۲ , ۱۸:۲۷
    hadeh
نویسندگان
center> قافلـه ی صبـر و بصـیـرت
با گذاشتن نظرات خودتون کمکم کنید در بهبود و روند بهتر وبلاگم از همتون که سر میزنید
ممنونم یا علی

بهانه شهادت

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳ ق.ظ

یک بهانه.....

خیلی ها دارن پیاده میان به مشهد تو راه حرم که چشمم بهش افتاد گفتم خوشبحالش از کجاها پیاده اومدن و خودشون رو رسوندن مشهد

کاش منم لیاقت داشتم پیاده میرفتم حرم

اتوبوس به علت ترافیک تو خیابون شهدا نگهداشت و باید تا حرم پیاده میرفتم

راه کمتر از 10دقیقه است کلی حرص خوردم چرا باید ترافیک آدم باشه من مجبور باشم پیاده برم...

داشتم قدم برمیداشتم سمت حرم یک لحظه خنده ام گرفت به خودم به کارهام....تو اتوبوس و راحتی دلم میخواست پیاده برم حالا تو شلوغی داشتم غرغر میکردم و دیدم بابام(امام رضا(ع)) بهم میخنده ...

تا چشمم بهش افتاد یک سلام دادم گفتم ببخشید من جنبه ندارم ....

فردا از صبح حرم هستم از طرف همه اگه بابام قبولم داشته باشه نایب الزیاره هستم

مخصوصا اون چند نفری که تو شهرهای دورمشهد هستن خیلی خیلی دلشون مشهده و قسمتشون سوختن بوده تا اول حاجت بگیرن بعد بیان پابوس...

شهادت امام رضا رو تسلیت میگم...

شماهام التماس دعا

یا علی...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی