جنگ نرم و فناوری

پیام های کوتاه
  • ۱۴ دی ۹۲ , ۱۸:۲۷
    hadeh
نویسندگان
center> قافلـه ی صبـر و بصـیـرت
با گذاشتن نظرات خودتون کمکم کنید در بهبود و روند بهتر وبلاگم از همتون که سر میزنید
ممنونم یا علی

یه نوع توهینم داریم

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ

توهین محترمانه !
توهینِ بالبخند ..
خدا میگه من میبخشم ،
ان الله یغفر الذنوب ، جمیعا !
یعنی
باورکن گناهاتو میبخشم ، همشو !
میگه همشو که نمیشه ..
یعنی من باور نمیکنم ..!
خدا میگه من روزی میدم ،
انّ الله یرزق من یشاء ، بغیر حساب !
خدای تو روزی میده به هرکی که بخواد ،
بدون حساب و کتابی که تو ،
تو ذهنت درست کردی !
بغیر حساب معنیش این نیست که
حساب و کتاب نداره !
معنیش اینه تو برای خدا
اندازه ی یه رئیس بانک اگه یقین داشتی ،
میدونستی میتونه از این
وام های بدون نوبته بدون پیش پرداخته
بدون ضامنه بدون بازپرداخته بدون همه چی بت بده ..
میگه نمیشه که !
اومدیمو من ازدواج کردم
خدا یادش رفت ..!
اومدیمو زد زیرش ..
اومدیمو ..
علی اللّهی که نمیشه کار کرد ..
امضایی ، چکی ، سفته ای ...
از خدا چک و امضا و سفته میخواد ..
بابا معرفت ..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
sahba

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی