جنگ نرم و فناوری

پیام های کوتاه
  • ۱۴ دی ۹۲ , ۱۸:۲۷
    hadeh
نویسندگان
center> قافلـه ی صبـر و بصـیـرت
با گذاشتن نظرات خودتون کمکم کنید در بهبود و روند بهتر وبلاگم از همتون که سر میزنید
ممنونم یا علی

چادر من و جنگ نرم

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۹ ب.ظ

‬: دختر چادرى:چادر من!

تلافی غروبی است که در آن روز به زور چادر از سر زنان حرم حسین (ع) کشیدند؛


چادر من!

به بهای شکسته شدن پهلوی مادر ماندگار شد؛


چادر من!


بوی محسن می دهد؛


چادر من!

میراث خون دلهای خیمه نشینان ظهر عاشوراست؛


چادر من!

به همین سادگی انتقام کربلاست..

‬: مواظب باشید!!!!

پای تان را کجا بر زمین می گذارید...

اکنون مین هایی از جنس دیگر در کمین شماست...

مین های جنگ سخت پای جسمتان را قطع می کند،اما مین های جنگ نرم پر پرواز روحتان را...!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۲
sahba

نظرات  (۱)

 سلام

 خیلی از این متن خوشم اومد

خوبه که هنوز هم کسانی به حجاب و عفاف افتخار می کنن

 

موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی